czwartek, 12 kwietnia 2012

Trudny temat...molestowania


Dziś w Mieście kobiet był poruszony trudny temat molestowania, dwie bliźniaczki opowiadały jak ojczym z rodziny zastępczej odwiedzał ich na zmianę przez 8 lat, a poźniej najwyraźniej zaczął się dobierać do swoich rodzonych córek. Piszę o tym bo strasznie mnie poruszyło, nie mogę sobie z tym poradzić, najgorsze jak dziewczyny powiedziały że dobierał się do 1,5 rocznej dziewczynki... krew w żyłach mi zastygła:(
Ojciec jest chorym zboczonym czubkiem a matka???? Jak mozna przez 8 lat nie zauważyć że się dzieje krzywda??? Noc w noc!!!!
Swoim biologicznym dzieciom też zafundowała taki los... musiała wiedzieć co się dzieje przecież ta 1,5 roczna dziewczynka nie umiała milczeć i nie rozumiała na tyle, by być cicho...!!!
Jestem wstrząśnięta do szpiku kości, obojętnością matki...
Jeśli by ktoś skrzywdził moją Bee jestem pewna w 100% że nie miał by czym sikać... nawet jeśli bym miała kogoś wynając i zapłacić ciężkie pieniądze za to...


1 komentarz:

  1. obronny mechanizm wyparcia może... róznie to działa. straszne to.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...