wtorek, 3 kwietnia 2012

Porządek


Dziś był u nas Kacperek z mamą i jak to dzieciaki rozrabiały, kruszyły, rozwalały i co im tylko do głowy przyszło, moja koleżanka na to -Ty to masz jak w przedszkolu, pewnie nie możesz sie doczekać aż Maja zaśnie żeby było tak jak kiedyś....-hm...??? czyli jak bez Mai?? ja kocham ten jej bałagan, w życiu bym nie chciała zeby było tak jak kiedyś. Nie mówię tu o popadaniu z jednej skrajności w druga, bo kiedyś to ja każdy listek kwiatom czyściłam żeby im się lepiej oddychało:P teraz sprzątam głównie po to żeby Majuśce mojej dobrze się  mieszkało z mamulą i tatkiem... Faktycznie może i nie mam miejsca aby przyjmować gości w  pokoju dziennym, za to 4 raczkujących smyków bym zajęła na troszkę. Czasem sobie tak dumam poco ludzie mają dzieci jeśli nic tym szkrabom nie wolno, nie może się pobrudzić, po bałaganić- a to wcale dzieciaka zamiarem nie jest, jeśli jest bałagan to znaczy że dzieciak się dobrze bawi, zamykają maluszków w kojcach, wkładają w dzioby smoczki bo za głośno gaworzą, eh smutno mi czasem jak to widzę, no cóz wszystkich dzieciaków nie przygarnę, a szkoda bo chciałabym.:] Najbardziej mnie wkurza jak mówia znajomi że oni to nie kąpią szkraba tak często... ja się pytam bo co - wybieli się... Jak mozna małej istotki nie wykąpać po całym dniu??? Przecież to jest tak samo człowiek jak ty czy ja, tylko sam nie potrafi zadbać o swoją higienę....zwłaszcza jeśli kupki do pampera robi... ciut szacunku wobec tak małej istotki by się przydało co niektórym... zawsze jest bronienie a położna tak powiedziała, że lepiej i ogóle... gówno prawda nie chce się i już..... Maja chyba by nie zasnęła bez kąpieli, moje dziecie samo się domaga kompciu, kompciu, chlap, chlap... zreszta jak mozna zrezygnować z tak przyjemnej czynności, która tak wspaniale kończy nam dzień i zapowiada czas bajek, wyciszenia i lulania:)



6 komentarzy:

  1. ja też nie wyobrażam sobie życia bez Czekoladki, tak ma być i koniec. jest dziecko, jest bałagan, ale i jest radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez lubie Mikolakowy balagan :)
    Co wieczor ukladam wszystko na kocu zeby nastepnego dnia widziec jak z rana ma radoche z rozwalenia tego i owego :)
    Mam znajomych co coreczke maja...2 lata skonczyla. 3 miesiace temu, podczas wizyty w pl odwiedzilismy ich. Mama coreczki powiedziala do niej zeby przyniosla swoja ulubiona zabaweczke i pokazala dzidzi (bylismy z Mlodym). Prawie 2 letnia dziewczynka przyniosla gryzaczka...jej ulubiona zabaweczke....slow mi zabraklo, bo na poczatku myslalam, ze to prezent dla Syna...a pozniej zorientowalam sie, ze dziewczynka ma tylko gryzaczki za zabawki i mieszcza sie wszystkie w jednej malej szufladce......... szkoda slow. Mama pedantka za to nauczyla dziecko sprzatac i cieszy sie, ze dziewczynka co chwile chce stol wycierac :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az mi ciarki przeszly:((szkoda dzieciaka... niektórzy rodzice wybieraja minimalizm zabawkowy ale bez przesady:(

      Usuń
  3. Co do kąpieli my kąpiemy Niusie co drugi dzień są jednak wyjątki od reguły :) Co do zabawek i bałaganu u nas Niusia spędza cały dzień na podłodze ze wszystkimi zabawkami, które ma w jednym wielkim koszu i z rana położona na dywan od razu je wszystkie wysypuje i znajduje to co ja w danej chwili najbardziej interesuje. A bałagan się posprząta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiu ja znmam takich ktorzy kapia raz na tydzien:(( jednym słowem MASAKRA:(

      Usuń
  4. Kiedys dzieci urosną i skończy się bałagan i człowiek z rozrzewnieniem bedzie wspominał te czasy gdy maluchy bałaganiły,gaworzyły...Dlatego cieszmy się chwilą ! Ja mam te czasy za sobą i nigdy nie przeszkadzał mi bałagan, dzieci dorastały szczęśliwe mogąc tworzyć,szaleć,bawić się na całego oczywiście potem była nauka sprzatania po sobie, zachowania pewnych norm bo przecież wszystko musi mieć rozsądne granice :)A teraz synowie są pełnoletni i za jakiś czas znów będę mieć bałagan w domu ale robiony przez wnuki, hihi
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety