sobota, 28 kwietnia 2012

Pada deszcz...

Pada deszcz, pada deszcz, grad, deszcz i tak w kółko ... chmury ciężkie wiszą jakby chciały zmiażdżyć resztę dobrego samopoczucia:(( Postanowiłam przerwać siedzenie w domu i wyjść mimo to na spacer z Masią.
Wybranie się z dzieckiem na spacer to nie lada wyczyn, trzeba wziąść tyle rzeczy, biegając po domu zerkałam przez okno czy już leje czy jeszcze, było całkiem całkiem, szybko Majuśkę ubrałam, wrzuciłam coś na siebie, pchamy wózek przed sobą w stronę drzwi, otwieram i co.... zaczął padać grad... ręce mi opadły z deszczem bym sobie poradziła ale grad...???  zaklęłam pod nosem i znów powrót na dywanowanie, najgorsze że wszyscy wokół chorują... nie mamy nawet na ploty gdzie iść do tego tata przed wczoraj wrócił z cieknącym nosem... tez sobie momęt na chorowanie wybrał!!! Masia popołudniami jest z tatkiem więc na bank złapie od taty katarzycho:((( jeszcze dziś do pracy, mam nadzieję że szybko minie a mała nie złapie zarazka...tak nie lubie jak choruje:/

....................................................
Z nowości Majuś rozgadała się że hej:))) Martwiliśmy się wcześniej, że prawie nic nie guga lub czasem to teraz mamy, do tego całownisia się zrobiła, wszystkie książki wycałowane, a najbardziej te nieszczęsne koty, uwielbia je :) Nowych sylab jest mnóstwo oczywiście pojawiło się Ki Ki na kotka, wychodzi jej tez słowo gdzie... zabawnie strasznie wymawia je:))
Pojawiło się nieśmiałe tata :D
Raczkuje z prędkością światła, gdy stawiamy szkraba na nóżki łapiąc za rączki zaraz jest klops, widocznie jeszcze nie pora na naukę chodzenia:) Ciekawa jestem czy przed roczkiem będzie podejmować próby dreptania:)
 Cztery dolne zęby są już w pokaźnych rozmiarach, Majuś uśmiechając się pokazuje je z takim wdziękiem, że pękamy z dumy, ciekawe jak będzie wyglądać z górnymi, narazie ich nie widać przy uśmiechu :D Najśmieszniej pokazuje jak robi ryba, wydyma śmiesznie ustka i mlaska z kwasną minką jakby zjadła cytrynę heheheh
 Wcześniej na topie było czworakowanie z bruumm bruummm, teraz Masia zamieniła to na konika, widocznie teraz koniki sa fajniejsze niz samochody!!
Rośnie nam szkrabek zatrważająco szybko,  Majuś jest już taka duża, w niczym nie przypomina tego dzidzi, który wyszedł z mojego brzusia, w środę zaczniemy 11 miesięcy, kiedy to minęło..??



Majka i bruuummm bruummmm bruuummm



:D

Słonecznego weekendu:**

9 komentarzy:

  1. To u nas pogoda bardzo podobna.
    Czy kiedyś będzie słońce, bo tracę już wiarę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. slyszalam ze w anglii jeszcze caly maj ma padac:/ oby to nie była prawda:/

      Usuń
  2. Jednoczymy sie z Wami w pogodowej aurze!
    U nas dzisiaj teraz zaswiecilo sloneczko, ale co z tego jak wiatry niespokojne za oknem hulaja... Na poniedzialek niby zapowiadaja piekna pogode, zobaczymy jak to w praktyce bedzie wygladac :)
    Majusia, jak zwykle cudnie wyglada! Gratulujemy zdolniachy :)
    5 dni roznicy jest tylko miedzy naszymi maluchami :)
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekamy z niecerpliwoscia poniedzilaku:))) dziekujemy slicznie, sciskamy cieplutko:*

      Usuń
  3. A u mnie letni upał, dzieciaki w krótkich spodenkach i podkoszulkach biegają:)
    Majeczka jest słodka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jak ja zazdroszcze wam sloneczka, u nas juz 4 tyg. albo wiecej tak leje:(((

      Usuń
  4. Maja jest słodka i przeurocza!
    A co do pogody to we Francji w kwietniu nie było chyba dnia żeby nie padało :( I zimno :(
    Ja juz też mam dość siedzenia w domu więc tym bardziej nie dziwię się Wam.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie tesknimy za spacerkiem i swiezym powietrzem:( dziekujemy za mile odwiedziny i sloneczka zyczymy, oby i do nas wiosna zawitala.

      Usuń
  5. W PL lato pełną gębą upały, że hoho życzymy Wam aby u Was słonko zaświeciło i zagościło na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...