niedziela, 15 kwietnia 2012

nic trwałego


Nasze czasy są gonitwą, wciąż nam mało lub nie wystarczjąco, zatracamy siebie nawzajem! Wszystko jest ulotne, chwilowe, na pokaz...
 Dowiedziałam się dzisiaj że moi dobrzy znajomi się rozstają po 13 latach małżeństwa, z dwojgiem maluszków na rękach, uważałam ich za wzór małżeństwa, ona urocza, ciepła on kochający wyrozumiały... i co ... klapa. Zastanawiam się czy nic trwałego już nie ma na tym świecie, kiedyś instytucja małżeństwa zobowiązywała, ludzie walczyli o siebie... nie wyobrażam sobie dzielenia się dziećmi na święta, wakacje, odrzucenia...
Jak musi byc źle żeby podjąc taka decyzję...?
Szkoda mi maluszków bo one ucierpią najbardziej:/ życie jest okrutne czasem!!



5 komentarzy:

  1. Czasami niestety jest okrutne.
    Szkoda maluszkow... :(
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście nie znam sytuacji, ale mimo wszystko uważam to za lepszą decyzję niż bycie ze sobą "dla dobra dzieci", które wychowują się bez rodzinnego ciepła i miłości czy szacunku rodziców do siebie nawzajem. Owszem, instytucja małżeństwa zobowiązuje, ale co to znaczy? Że nawet jak jest nam źle w związku, to mamy wciąż w nim trwać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spodziewałam się ze oni moga sie rozstac:/ nic na to nie wskazywało, chodzi mi o to ze teraz ludzie za latwo sie poddaja, kapituluja, wchodza w nowe zwiazki bo latwiej, bo wygodniej, niechce im sie naprawiac wzmacniac i budowac... przeciez zawsze kiedys jest pod gore...a dla dzieci warto sprobowac!

      Usuń
    2. Ja sama jestem zdziwiona jak wiele z pozoru idealnych i szczęśliwych par, wcale takimi nie jest, ale sprawiają takie wrażenie wśród rodziny, znajomych.. Aż w końcu przychodzi kres tego udawania. Co do wchodzenie w nowe związki, z mojego punktu widzenia to wcale nie jest łatwiejsze, po tylu latach wyjść z domu z jedną walizką i budować wszystko od początku. A pod górę jest i w żadnym związku się tego nie uniknie. Próbować warto, zgadzam się. Może i Oni próbowali, ale się mimo wszystko nie udało.

      Usuń
    3. niestety okazało się że istnieje ta 2 pani:((( brak słów...

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...