piątek, 20 kwietnia 2012

Moje marzenia

  • chciałabym znów pojechać do polski na 3 miesiące lub więcej
  • chciałabym nie musieć się martwić pieniędzmi
  • chciałabym wygrać podróż dookoła świata
  • wygrać w totolotka
  • chciałabym polecieć w kosmos
  • mieć minikupera w wersji cabrio
  • skończony dom na tip top
  • spłacony kredyt za dom
  • chciałabym mieć mieszkanie w polsce
  • chciałabym żeby Majusi bezboleśnie wychodziły ząbki
  • żeby mojej mamie znikły wszystkie choroby
  • żeby nikt nie chorował
  • chciałabym aby nie było głodu, bólu, chorób na świecie
  • chciałabym polecieć w kosmos
  • chciałabym żeby kobiety nie były takimi fr...mi a faceci dup...mi
  • chciałabym otworzyć swój własny biznes
  • chciałabym dokończyć studia
  • chciałabym być "kurą domową"
  • chciałabym mieć robota do sprzątania, gotowania, prania
  • chciałabym miec lakier który sam zmienia kolory w zależności jak jestem ubrana
  • chciałabym żeby chwasty w moim ogrodzie same się plewiły
  • chciałabym pięknie malować, rzeźbić, miec jakiś talent
  • chciałabym mieć więcej czasu
  • chciałabym umieć piec moje kochane torty
  • chciałabym aby dzień miał 48h
  • chciałabym aby mężowie słuchali co żony do nich mówią
Szkoda że to wszystko jest tak trudne do osiągnięcia... wręcz nie możliwe!!! Szkoda...

Maja zasnęła więc mam w końcu chwilkę, chodząc do pracy trzy dni mam wyjęte z życia, nie nawidzę teraz chodzić do pracy, nie tylko ze względu na Bee. Wcześniej pracowaliśmy z mężem na tej samej, ktoś z nas musiał przejść na drugą  aby móc się na zmianę opiekować Mają, zgadnijcie na kogo padło... oczywiście na mnie!!! Słowa proszę, dziękuję. przepraszam w życiu nie usłyszysz, ludzie jacyś wyżuci tam są, ani uśmiechu ani pocałuj mnie w d... !!! za przeproszeniem MASAKRA!!!  Łatwiej i milej się pracuję jak człowiek drugiemu miły, na szczęście tylko jutro i znów 4 dni wolnego, najgorsze że cieszę się tylko w sobotę - juz koniec, a w niedzielę wstaję z myślą że zaraz do pracy znów trzeba iść.

........................................................
Robię zajączka 4 tydzień i skończyć nie mogę:(( Maja prawie mu ucho oderwała.. wnerwiają ja te tildy nie wiem czemu;) Zamówiłam też mojej księżniczce toaletkę, cudna jest... jeśli mieszkacie w ang. ciekawe rzeczy znajdziecie vertbaudet.co.uk ,  inspirujące cuda do pokoiku, darmowy prezent, oraz ciut off :P
Miłego weekendu...:**


7 komentarzy:

  1. Dziewięc pierwszych marzeń można zamienić w jedno: wygrać w totka, a za wygraną kupisz sobie wycieczkę, mieszkanie itd:-p, ale reszty za pieniądze nie kupisz:/

    OdpowiedzUsuń
  2. to sa marzenia ktore ciezko bedzie spełnić, nie realne...czasem jednak warto pomarzyć:P tylko to nam zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bee przyjmij zasadę, że na jedno marzenie przeznaczasz jeden miesiąc i gwarantuję Ci, że z takim podejściem do końca roku parę marzeń z tej listy dałoby się wykreślić. Zacznij od najłatwiejszych, najrealniejszych, a co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta marzenia nieraelne sa:( musialam je jednak wyciagnac na swiatlo dzienne:D

      Usuń
  4. chciałabym być "kurą domową"
    chciałabym mieć robota do sprzątania, gotowania, prania

    Tym mnie rozlozylas... Taka kura to ja tez moge byc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie koniecznie oba marzenia musza sie sprawdzic na raz:P choć jedno bym chciała uzeczywistnic:D

      Usuń
  5. Trzymam kciuki zeby sie spelnily!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...