poniedziałek, 30 kwietnia 2012

dziś tildowo:)



Maja kocha KOTKI z tej okazji uszyłam mojej chorej myszce jednego :)








Pierwszy raz szyłam wszystko na maszynie, najprostsza zabawka jaka udało mi się zrobic do tej pory :)

Pomysł zaczerpnęłam z tąd:



Mój kotek ma ciut zniekształconą mordkę heheh
Majce to nie przeszkadza, dostał kicia miliony całusków:))

.......................................

Dobroci zamówione z ebaya :)


Filcowe kawałki materiału.

50 kolorów muliny :D

wstążeczki na wagę

:))

Zeson szycia rozpoczęty:))
Czasu tylko ciut za mało!!!!!!!!

........................................................


Nadal nas męczy choroba, Majusi mi tak szkoda, skarb mój kochany cierpi przez gupią pogodę i wirusy:(
Dziś u nas piękna pogoda, a my zamknieci w domu, co za ironia...

Całujemy ciepło i dziękujemy za miłe odwiedziny :)


11 komentarzy:

  1. wracaj Maju do zdrowia :)
    Zapraszam was do mnie mam dla was niespodzianke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milutka niespodzianka, dziekujemy:))

      Usuń
  2. Na ebayu można cuda znaleźć.
    Zdrówka życzę. U nas też katar u chłopaków.
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedni, najgorzej jak dzieci sa chore:(( zdrowka!!

      Usuń
  3. Ja też bym była zadowolona gdybym takiego misiola dostała:). Super jest! aż człowiekowi sie chce kupić maszynę i nauczyć się szyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest trudno, najgorszy jest pierwszy raz, nie wiem czy widziałaś moja pierwsza zabawkę Benka - porazka heheheh kupuj maszyne !!! :))) ja specjalnie kupiłam dla zabawek, takiego wkreta dostałam przez nie!!

      Usuń
  4. Kiciuś śliczny życzymy zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz talent, boski koteczek p)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba muszę pomyśleć o jakieś maszynie do szycia bo zabawki śliczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...