niedziela, 29 kwietnia 2012

Chwale się

Muszę się pochwalić!
Zazwyczaj jestem skromną osobą, ostatnio mysałam nad swoim życiem i doszłam do wniosku że chciec to móc, w ciągu krótkiego czasu zrobiłam tyle rzeczy wcześniej dla mnie nie osiągalnych!!!
  • urodziłam Bee, a łatwym to zadaniem nie było, Maja za nic nie pchała się na ten świat, wszystkie dziewczyny rodziły a ja nie, myslałam że zwarjuje, nie dość że było mi ciężko fizycznie to jeszcze  psychicznie, na domiar tego sasądka mnie nękała ze swoim swieżo urodzonym dzieciaczkiem, przenosiłam Maję 2 tyg. poród okazał się traumą:/
Ciężko mi było strasznie i tu podziękowania dla mojej najukochańszej mamy i męża bez WAS bym nie dała rady  :*
  • po cudownym urlopie macierzyńskim wróciłam do pracy, co wcale nie jest takie łatwe...
  • po 6-latach wsiadłam do samochodu i jechałam tak jakbym wczoraj jeździła
  • nauczyłam się szyc
  • robie nie najgorsze zdjecia
  • po powrocie do pracy nadal ogarniam system heheh...
Początek roku a ja tyle nowości mam za sobą:))

 Czekam z zapartym tchem na jeszcze...



10 komentarzy:

  1. Gratuluje sukcesów. Za urodzenie dziecka powinni jakoś nagradzać ;) Mój pierwszy poród też traumatyczny...trzy dni odsyłali mnie z bólami do domu...krwotok po porodzie...transfuzja krwi...blizny mam do tej pory po wenflonach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łącze sie w bólu, na szczescie wszystko juz za nami a dzieciaczki zdrowe:*

      Usuń
  2. Gratulacje!!! Trzymaj tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja gratuluję :) grunt to wierzyć w siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie z wiarą w siebie u mnie roznie :D

      Usuń
  4. A ja Ci życzę kolejnych sukcesów! =D
    Cieszę się razem z Tobą i jak najbardziej zachęcam do dalszego chwalenia się! =p
    Pozdrawia cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  5. Optymizmem zawialo :)
    Niech Twoje sukcesy mnoza sie w zawrotnym tempie! Niech ich beda setki, a Ty non-stop usmiechnieta!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Grstulacje, zazdroszczę tego szycia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :))) I oby tak dalej !!! Wszystkiego dobrego życze :)Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Twoje pozytywne nastawienie do życia :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...