wtorek, 13 marca 2012

Szaro..

Szaro, smutno, ponuro jest na dworze, właśnie tak się czuję, przesilenie wiosenne mnie dopadło, a może codzienna rutyna??
Zauważyłam, że wszystko robię co do minuty nie patrząc na zegarek:/
Działam jak robot...:/ wciąż te same czynności, sprzątanie, gotowanie - a pranie to mi chyba ktoś podrzuca!
29 marca sądny dzień powrotu do pracy, kolejna masakryczna rutyna!
Majkuś mi pomaga zwalczyć chandrę, jest taka kochaniutka 
i pocieszna, czasem się zastanawiam co ja robiłam jak jej nie było??
Nauczyła się nowej minki, wciąż ja robi rozwalając nas na łopatki:)


Dziękuję Ci kochanie że jesteś :)) :*


Dzieciaki są takie kochane, nie wyobrażam sobie jak można takiemu maleństwu zrobić krzywdę, są sensem naszego życia!
Żałuję czasem że tak długo czekaliśmy z decyzją o maleńkiej istotce, zawsze jednak nas coś blokowało.
Zdaje sobie sprawę, że pieniądze to nie wszystko, jednak ciężko by mi było nie mieć za co kupić dzieciakowi mleka lub pampersa, żyjemy w takich czasach a nie innych, niestety.
Kredyty nad ludźmi ciążą jak wielki garb na plecach, ubezpieczenia, opłaty, na chwilę przyjemności zwykły śmiertelnik musi odkładać, kombinować... czemu to wszystko jest takie trudne?
Szlak mnie trafia na to wszystko...




10 komentarzy:

  1. U nas też szaro i za oknem i w domu...Bez spaceru dziś, bo Hankę bolał brzuch. Aż mi ochota odeszła na wszystko. Będzie lepiej Madziu:) Kiedyś na pewno:)

    Uściski dla królewny:) Mina rewelacyjna:) Musimy jakoś sie na skypie zgadać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ... u nas też nie ciekawie choć tragedii nie ma.. kochana jak ja wiem o czym piszesz.. rutyna zabija.. dobrze ze te nasze małe szkrabki codziennie wymyslaja jakoś nowosc bo chyba byśmy na głowe dostały.... Majeczka jest przeurocza.. a minka hihi oj na medal... hihhi mała słodzinka ... wiesz co jest najlepsze - bedzie ich coraz wiecej hihi...

    Co do powrotu do pracy .. ja miałam przyjemnosc przez prawie 2 lata byc z małym .. od roku obecnie pracuje i powiem ci ze to odskocznia.. wiem wiem ...z domku uciekamy z jedenej rutynki a w pracy wchodzimy do drugiej .. jednka mi to pomogło nie sfiksować... kocham synka nad zycie.. ale pomimo nudnej pracy czuje ze sie tam odprezam odrobinkę i ładuje baterie na powrót do domku... gdzie czeka mó mały ksiaze i wita mnie przegoracymi tulaskami :D ciepłę pozdro dla was kochana i dziękujemy za odwiedzinki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze będzie tak jak piszesz z pracą:) minki są słodziasne, wyczekuje kolejnych:) również dziękuje za miłe odwiedziny:)

      Usuń
  3. U nas też szaro pogoda nijaka pochmurno, ale zmobilizowana wyszłam dziś z Niusią na spacer i dobrze mi to zrobiło. Co do rutyny to powiem tak. Ja na dzień dzisiejszy nie czuję jej, ale fakt jest faktem, że każdy dzień wygląda u mnie podobnie, ale mnie nie nudzi.A co do powrotu do pracy mus to mus szczerze nie zazdroszczę, ale pierwsze dni będą najtrudniejsze, ale dacie radę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A minkę identyczną robiła moja Niusia :) i przy tym śmiesznie sapała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyhy Maja też tak robi;) śmieszne te pociechy nasze:)

      Usuń
  5. Slodziasta minka :)
    Ja powrot do pracy mam juz za soba.... nie taki diabel straszny jak go maluja...
    Sloneczka i usmiechu na twarzy Ci zycze na jutro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze troszkę i wyjrzy słońce, wiem jak męczy czasem taka rutyna, sama przez to przechodziłam, prawie cała ciązą na chorobowym a do pracy wróciłam jak mała miała ponad dwa latka, ale dzięki pracy pracy trochę mniej miałam tej rutyny, na początku oczywiście ciężko to wszystko było ogarnąć ale z czasem wszystko się ułożyło. Słodka minka, rozbraja po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wasza Córcia to istny słodziak!
    Prowadzisz bardzo fajnego bloga- zostaję u Ciebie na dłużej =D

    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, zapraszam ponownie:))

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...