czwartek, 15 marca 2012

Nowinki


KIEDY TWOJA ZŁOŚĆ KRZYWDZI DZIECKO



Dlaczego złościmy się na dzieci?
Kiedy złość staje się poważnym problemem w rodzinie?
Jakie mogą być jej dalekosiężne skutki?
Jak nie dopuścić do tego, by zdominowała relacje z dzieckiem?


Oto mądra i prosta książka na temat rodzicielskiej złości. Autorski zespół psychologów pokazuje, jak zmienić swój sposób postępowania, myślenia i komunikacji z dzieckiem, żeby skutecznie rozwiązywać rodzinne konflikty - bez złości.
……………………………………………………………………………………
Bardzo praktyczny poradnik dla rodziców zmagających się z destrukcyjnymi wybuchami złości. Klarownie objaśnia mechanizmy prowadzące do gwałtownych reakcji i uczy technik radzenia sobie z nimi. Daje narzędzia do pracy nad sobą, wspiera i uświadamia. Lektura obowiązkowa dla tych, których dzieci doprowadzają czasem do szewskiej pasji. 


Jeszcze troszkę i trzeba będzie ja zakupić ;)) hyhy


2 komentarze:

  1. Jak to mówi moja siostra "wrzuć na luz" gdy po raz 10 mówię posprzątaj zabawki a moje dziecko przynosi ich jeszcze więcej. Może też powinnam zakupić taka książkę, chociaż wybuchów złości jeszcze nie mam ale kto wie co może nastąpić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh ja tez jeszcze nie mam "wybuchów" ale kto wie jak długo...;)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety