piątek, 2 marca 2012

Miesięcznica


Osiem miesięcy minęło jak jeden dzień:) Maja w ostatnim miesiącu tyle się nauczyła, wyszedł jej ząbek i idzie następny, wczoraj powiedziała pierwsze "ma", do mama ciut brakuje ale i tak jestem z niej dumna,prawie sie popłakałam:) Dziś powiedziała wyraźne baba i tak babiła non top:)
Tatul nasz super potrafi się Maja zająć, wie kiedy chce kupolka, piciu, świetnie sobie radza sami:)
Wysłałam moje szcześcia na spacer a sama posprzątałam dom, część mniej przyjemna za mną, w planach mam zrobic tildowego potwora, hm... bez maszyny będzie ciężko ale spróbuje, nie mogę się doczekać, muszę go zrobić bo tildy w snach mnie nawiedzają!!
Jeśli tylko mała bedzie mieć dobry humor to już jutro go zrobię, modela mam, pomysł też, zostaje mi tylko jakąś koszulę tatkowi ukraść:)


Miłego weekendu :*
ps. jeśli macie jakieś wykroje tild b. prosze o adres internetowy,
dzięki z góry



4 komentarze:

  1. 8 miesięcy to już coś:)Gratuluję!a córcia przeurocza,do zacałowania:)

    zapraszam do siebie i mojego roczniaka:)http://mamawdobrymstylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy i ściskamy:) Właśnie wrzucam nowe zdjęcia Hanuszki, do albumu - linka masz, więc jak coś to dziś będą nowe:)

    Ja bym też chętnie G. wysłała z Małą na spacer, ale niestety...jeszcze trzeba poczekać, aż skończy tą pracę pisać... Też sobie moment wybrał:/

    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie! Gratulacje dla mamy i wsztstkiego naj naj dla Coreczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji 8 miesięcznicy. Jak już jest ma i baba to mama będzie lada chwila. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...