poniedziałek, 5 marca 2012

Benek - pierwsza zabawka uszyta :D



Udało mi się uszyć pierwszą zabawkę, Benek powstał w sobotę, szkoda mi było użyć jakiegoś nowego materiału, nie wiedziałam czy coś z tego mojego szycia wyjdzie:) Ostatnio szyłam jak miałam może 13 lat, Benek powstał z starej mojej piżamy i Majki śpioszków, jakoś materiału nie jest najlepsza:/ Tak zaczęłam:
  • zrobilam szkic Benka na papierze


  • nastepnie złożyłam kartkę na pół, żeby Benek miał takie same proporcje


  • wyciełam naszego przyjaciela



  • z założenia miał wyglądac tak


odbiłam Benka na materiale i zszyłam oto on lol:D:D:D:D  

Koło tildy mój potwór nawet nie stał hyhyhy:D ale pierwsze koty za płoty, wszystko było ręcznie szyte, mój prototyp :P
Widać że od zamierzonego projektu odbiega wyglądem, miałam przyszyc mu oczka z guzików ale bałam sie że Bee może urwać
 i zjeść, przyszywając serduszko też się nie wyrobiłam i zabrakło miejsca na kieszonkę:( Uszy, ręce, nóżki muszą byc dużo większe na papierze bo później wychodzą malutkie, mam tez problem co zrobic z zakończeniem nitki, jak ją ukryć, czy zawiązać pentelkę ??? Przyszywać wykończenia przed zszyciem czy po, szycie na okrętke jak sugerują nie jest latwe :(,
 aby wszystko wyglądało w miarę ładnie i starannie trzeba miec dużo czasu,
ja zrobiłam ją po łebkach i z wypiekami na twarzy, nie mogłam sie doczekać końca hyhy:) Podejrzewam że gdybym miała jakis możliwszy materiał Benek wyglądał by lepiej:P

Tak wyglądało moje niesforne dziecię gdy mama robiła szkic


- Mamo a co robisz???

Benek Majkusiowi nie przypadł do gustu, chyba zrobiłam stracha na nią:D:D:D:D
Boi sie go, tu sie jej nie dziwię!! :P



6 komentarzy:

  1. Nie jest taki zły Benek jak się lepiej wprawisz to może i zrobisz dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. popieramy takie zabawki. my tak szylismy caly weekend, ze nam igla sie zlamala... (zdjecia za pare dni, zapraszam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawka sliczna! A Twoja coreczka po prostu boska! Minka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, Maja to damula straszna az sie boje co bedzie, jak bedzie starsza:)))

      Usuń
  4. Ale czadowa zabaweczka, kurcze sama bym coś takiego wymyśliła ale moje dziecko jest na etapie rozrywania wszystkiego i czuję, że szybko byłoby po zabawce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moge sie doczekac az Bee bedzie starsza i razem bedziemy wymyslac stwory itp. jak masz maszyne to chwila momet uszyc takiego stwora ;) ja recznie dziergałam i ciut mi to zajelo... fajna zabawa z tym szyciem, mlodosc czlowiek odkrywa na nowo:P

      Usuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...