środa, 22 lutego 2012

Trzeci ząbek

Dzis zmieniajac pieluszkę odkryłam trzeciego ząbka, wiedziałam że za marudkami mojej córci się coś kryje, po małej bitwie z moim brzdącem zobaczyłam mała białą kreseczkę. Kolejny ząbek to prawa dwójka  na dole:))) Mama musi iść do sklepu i kupić coś za zęba, podobno żeby sie długo trzymal ten kto pierwszy odkryje buli kasę hehehhe Wysmarowałam mascią mojej biduli dziąsła i mam nadzieję że jej się ciut ulży, na szczęscie tym razem nie ma tych strasznych objawów jak przy pierwszysch zębach. Ciekawa tez jestem za jak dlugo wyjdzie lewa dwójka bo tam tez jest pokaźnie spuchniete.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety