piątek, 24 lutego 2012

Stanowczo mówimy nie!!


Moje dziecko nie jest szczurem, nie bierzemy udziału w wyścigu o nowe umiejętności!!! Na każde dziecko przyjdzie odpowiedni czas i pora, raczkowanie, chodzenie, czy mówienie!! Wkurza mnie jak ktoś mówi to jeszcze nie robi tego, czy tamtego?? a to nie za szybko?? Czy ja  komuś dogryzam ze jego 3 latek robi w pampersa??? Czy że nie umie przeprosić, podziękować i zachowuje sie jak totalny ignorant?? Uważam że dziecko manier trzeba uczyć od najmłodszych lat, tak samo jak oswajać z kibelkiem, widelcem, jedzeniem przy stole itp.

Ludzie patrzcie na siebie i na to jak wy wychowujecie swoje dzieci a od dobrych rad sa babcie:)))!!!

Tym oto pozytywnym akcentem zakończę moj wpis!










3 komentarze:

  1. etap takich pytań i przechwalania "bo nasze to już..." jeszcze mamy przed sobą, ale tylko czekam, aż ktoś wyskoczy...od razu do parteru sprowadzę.......od kontroli postępów rozwoju dziecka mam lekarza i ukończone studia pedagogiczne. Pouczyć w tym zakresie będzie mnie mógł tylko ktoś, kto wie więcej, a nie komu się wydaje...

    Nie dziwię Ci się, że się wkurzasz...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...