piątek, 24 lutego 2012

Idealny dzień

Wczoraj tatko miał w końcu wolne, ach jak miło, pojechaliśmy szukać idealnego fotelika dla Majkusia oraz wózka parasolki:)) Nasz dotychczasowy wózek jest świetny, kochamy go wszyscy, ma jednak straszną wadę - jest strasznie duży do naszego małego auta ot nastepny wydatek:/ Nigdy nie możemy jechać razem na zakupy bo się nie zmieścimy poprostu, strasznie nad tym ubolewaliśmy stąd poszukiwania wózka, który składa sie jak większa parasolka:)
Przeszukaliśmy wszystkie możliwe sklepy w naszym mieście a tu przecież jak za komuny  w Pol. wybór 2/5, poirytowani że nic nie znajdziemy poszlismy na spacer poprawic sobie humorki, pogoda dopisywała, nawet słoneczko czasem wyszło o dziwo:). Maja zasnęła a my mielismy chwilkę żeby się zrelaksować, pogawędzić :) zanim sie spostrzeglismy byla juz 12:00,więc biegusiem do domku na butlę, potem znów spakowałam moje kochane maleństwo i z tatkiem poszli do zanjomego a ja miałam chwilkę ale nie...nie...nie dla siebie, skąd!!!
Dom wyglądał jak po bitwie, ktoś musiał to posprzątać, nie samowite jest jak kobieta sie potrafi zorganizowac:)) Robiłam obiad dla nas, Majkusia, , sprzatałam i jeszcze plotkowałam przez tel. heheheh ciekawy który facet by podołał ;)

"Kto szuka ten znajdzie"
Znalazłam wózek przez internet na stronie tesco 50% off, do tego nasza znizka i wyszło w miare tanio:P
OTO on:






Fotelik upatrzyłam na ebayu:) Licytacja zakończyła się dla nas pozytywnie, za b. małe pieniadze a fotelik jest super w dodatku nowiutki:))))




Maja zasnęła o 18:30 a my z mężulem mieliśmy czas tylko dla siebie, milutko nam wieczór upłynął:))

Tak oto upłynął nasz idealny dzień, oby jak najwięcej takich, czego i wam zyczę:)







2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak jak pisałaś, my kobietki umiemy się zorganizować. Jak powiedziałam mężowi, żeby mi przyniósł kartony od ozdób choinkowych i choinki z piwnicy to z wielkim zdziwieniem stwierdził: "A kiedy Ty tą choinkę rozbierzesz, przecież mówiłaś, że masz pranie do zrobienia, Małemu obiadek ugotować, naczynia chciałaś zaraz zmywać, a jeszcze miałaś później iść do rodziców?!" No tak, bo jak facet coś robi to skupia się tylko na jednej czynności, my kobiety robimy więcej rzeczy na raz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za odwiedziny na naszym kawałku blogosfery :-D Jeśli podobał Ci się post zostaw mały ślad w postaci komentarza, tym samym zapraszasz mnie do swojego świata:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety